czwartek, 15 sierpnia 2013

Akademia wampirów - filmowe informacje [zdjęcia, sneak peek i trailer!].

Nie wiem czy wszyscy wiedzą, a jeśli nie to Akademia wampirów to jedna z moich ulubionych serii. Właściwie utrzymuje ona pierwsze miejsce z sentymentalnym Zmierzchem. Co dziwne moja koleżanka kiedyś powiedziała, że przypominam jej Rose.. Ale post nie będzie od moimi zachwytami nad serią. Dziś pokażę Wam zdjęcia: z planu filmowego i plakat. Oraz sneak peek i uwaga trailer, który dopiero co się pojawił!  Jeśli już widzieliście je to świetnie, a jeśli nie to rada jestem, że mogę się z Wami czymś nowym podzielić. :)


















sneak peek:



trailer:


Jak się Wam podoba zwiastun? Mi średnio, zrobiony trochę na taką komedię, ale zobaczy się dopiero w kinie. :)
I jak patrzę na fryzurę Dymitra na zdjęciach to się zastanawiam, jak można było zatrudnić tak słabego charakteryzatora/fryzjera. 

23 komentarze:

  1. Jak mam być szczera to średnio mi się zwiastun podoba, ale nie czytałam jeszcze tej serii - jednak już jest w drodze do mnie i to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj! Książka jest świetna, wyróżnia się nawet teraz choć jest tak dużo tych historii o wampirach. ;)

      Usuń
  2. Faktycznie zwiastun jest średni, mam nadzieję że film okaże się lepszy, bo serię uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Szczególnie te kły.. Jakby nie mogli czegoś lepszego wykombinować.

      Usuń
  3. Aleee ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze bardziej zainteresować się tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam przeczytać ale po zwiastunie ... jakoś mi się nagle przypomniały inne książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrz na zwiastun. Seria jest naprawdę dobra. Nawet jak Zmierzchu nie lubisz, to zupełnie inna seria. :)

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc jestem załamana zwiastunem, oby film okazał się lepszy... Choć znając życie i tak będzie gorszy od książek, które nawiasem mówiąc też są jednymi z moich ulubionych.
    Jakoś nie podchodzi mi obsada filmu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będzie lepszy. Ten DJ na balu dobija mnie - przebrany za draculę..
      Nie są świetni, ale mi najbardziej przeszkadza ta grająca Lissę i Kirovą.

      Usuń
  7. Zwiastun średni, liczę na to, że film będzie lepszy. Dymitr trochę mnie nie pasuję, ale cóż. Ogólnie postaci wyobrażałam sobie inaczej. Szczególnie Lissę... Pozostaje czekać na film ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada, muszę wreszcie sięgnąć po książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po avku widać, że to Twoja ulubiona seria;) Na film nie czekam z niecierpliwością, ale na pewno go obejrzę, bo książka była fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju! To jedna z moich ulubionych serii, a dopiero teraz dowiaduję się o ekranizacji! Ogromnie się cieszę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie szybko im to idzie. Obsada pojawiła się nie tak dawno, a kręcić podobno zaczęli w maju. ;)

      Usuń
  11. Nie czytałam tej serii i do tej pory zastanawiam się czy mam się z nią zapoznać :) Póki co trzymam się lekkich książek, głównie romansów, no i może czasami sięgam też po kryminały ^^ Pozdrawiam, Livresland :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zam niestety tej serii, ale bardzo bym chciała to zmienić, ponieważ saga Zmierzch szalenie mi się podobała, więc myślę, że ,,Akademią Wampirów'' będzie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serie są zupełnie inne. Jedynie łączy je postać wampira. ;)

      Usuń
  13. Nie czytałam, więc nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książek nie czytałam, ale myślę, że przy chwili wolnego czasu wezmę się za nie.

    Nominowałam Cię do Liebster blog. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam ;]


    OdpowiedzUsuń
  15. nie jestem w ogóle przekonana do wyreżyserowania tej książki:)
    nie podobają mi się aktorzy:)
    a ja bym widziała kogoś innego do tych ról a szczególnie do roli Dimitra:)
    jeszcze w dodatku zwiastun zniechęcił mnie do obejrzenia filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa... ale mi sprawiłaś radochę! Słyszałam coś kiedyś tam, że mają kręcić, potem mi się obiło o uszy że już obsadę mają...a tu proszę już zwiastun! To jedna z moich ulubionych serii (Dary Anioła i Diabelskie maszyny dalej są na pierwszym miejscu >.<). Zwiastun nie jest... hmmm zbyt zachęcający (po obejrzeniu zwiastuna do Miasta kości już wiedziałam, że mi się film spodoba), mam mieszane uczucia... no ale kiedy będzie już premiera, przypomnę sobie wcześniej całą serię i grzecznie pomaszeruje do kina! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo to również moja ulubiona seria ! :D I przyznam szczerze że mogłam nie oglądać tego zwiastuna.. dokładnie jak powiedziałaś - przedstawili tu ten film jak jakąś komedie. Czy parodie o wampirach. Coś mam przeczucia że papierowa wersja jest i pozostanie dużo lepsza od filmowej. :c Tylko oby było inaczej!
    PS. scena jak Lissa pije chyba krew z Rose i te kły... Boże oby to lepiej wyglądało na filmie niż tu !

    OdpowiedzUsuń