niedziela, 26 maja 2013

Muzycznie [1]

Meus ventus musica - czyli posty o moim guście muzycznym. Będą się pojawiać tutaj co jakiś czas, być może nawet raz w tygodniu.
Myślałam nad tym jak to podzielić. Czy od razu podać ranking? Zdecydowałam jednak, że co za dużo to nie zdrowo. Każdy post będzie zawierał jeden z zespołów, którego słucham. 


30 seconds to mars to zdecydowanie jeden z moich ulubionych zespołów. Chociaż ta lista, szczerze mówiąc dłuży się na jakieś 50 miejsc. To trochę zwariowane, że posiadam taką długą listę, lecz naprawdę istnieje tyle zespołów, że ta pięćdziesiątka jest niczym w porównaniu z milionami. 

Biografia.
Jest to amerykański zespół rockowy założony w 1998 roku przez braci Leto, z których jeden jest wokalistą zaś drugi perkusistą. Grupa z początkiem 2001 roku dorobiła się czterech członków (Solon Bixer i Matt Wachter), jednak kiedy jeden z nich odszedł, na jego miejsce wstąpił Tomo Miličević. Na dzień dzisiejszy Marsi liczą sobie trzech członków.

Albumy studyjne:
- 30 seconds to mars
- A Beatiful Lie
- This is War
- Love, Lust, Faith + Dreams

Ciekawostki:
Jeśli jesteście słuchaczami zespołu być może obiła się Wam o oczy bądź uszy nazwa "Echelon". Słusznie można zauważyć, że jest to tytuł utworu z pierwszego albumu. Jednak jeśli podobnie jak ja jesteście wielkimi fanami zespołu doskonale wiecie o ukrytym znaczeniu tego słowa. Dla niezorientowanych: tak siebie nazywają fani zespołu.

Parę piosenek, które wyróżniają się z tłumu:













A jak z Wami? Znacie? Lubicie? A może nienawidzicie? :)

2 komentarze:

  1. Nie słuchałam, w ogóle mało słucham. Wolę rosyjskich twórców:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z 30 second to mars znam tylko Kings and Queens O_o. Jestem nie na topie, tak wiem ;P. Ale jakoś niespecjalnie gustuję w tego typu piosenkach :).

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń